საგარანტიო პირობები

საგარანტიო პირობები
საიზტე წარმოდგენილ თითოეულ პროდუქციას გააჩნია მწარმოებლისა და ჩვენი ოფიციალური გარანტია, საგარანტიო ვადები დამოკიდებულია პროდუქციაზე. გვაქვს 1 თვიდან 24 თვემდე საგარანტიო პერიოდი. ნივთის დაზიანების ან მწყობრიდან გამოსვლის შემთხვევაში,ნივთის მოწოდება ხდება ჩვენს სერვისცენტრში. . შემდგომ ამ ნივთის სრული ტექნიკური დათვალიერება (რომელიც მოიცავს გარკვეულ ვადებს 3 დან 5 სამუშაო დღემდე). თუ ნივთს აღმოაჩნდა დაზიანება და ექვემდებარება შეკეთებას ხდება ნივთის შეკეთება (აღნიშნული არ ეხება 24 საათს რომელიც არის წარმოდგენილი როგორც ქარხნული დეფექტი.

გამომდინარე იქედან,რომ ჩვენ ვართ საბითუმო მაღაზია რაც ზოგადად ფასებზეც ეტყობა ჩვენს პროდუქციას, საგარანტიო ვადები გვაქვს განსხვავებული.

საგარანტიო საკითხის დაფიქსირება
საგარანტიო საკითხის დაფიქსირება ხდება ჩვენს ოფიციალურ ელექტრონულ ფოსტაზე: support@technolux.ge

გთხოვთ გაითვალისწინით
(რეგიონებში) საგარანტიო მომსახურება უფასოდ ვრცელდება მხოლოდ 24 სთ ს განმავლობაში, თუ ნივთს აღმოაჩნდა დაზიანება,უნდა მოგვწეროთ ელექტრონულ ფოსტაზე,დაგვიკავშირდეთ ნომრებზე,ან მოგვწეროთ ჩვენს ოფიციალურ ფბ გვერდზე.) ამ შემთხვევაში მომხმარებელი არ იხდის პროდუქციის შეცვლის საფასურს (კურიერული მომსახურების) 24 საათის გასვლის შემდგომ თუ დაზიანება აღმოაჩნდება პროდუქციას (მიწოდების სტანდარტულ საფასურს იხდის მომხმარებელი) შესაბამისი თანხა რაც გადაიხადა პირვანდელი მიწოდების დროს. გთხოვთ გაითვალისწინოთ აღნიშნული დეტალები და შემდგომ დააფიქსიროთ თქვენი შეკვეთაфильмы бесплатно

TECHNOLUX